Subject: Kontroll
From: "Kaie Arras" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 17 Dec 2024 20:23:21 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Kas Terviseamet teostab kontrolli nende teenusepakkujate kohta, kes pakuvad 
klientidele töötervishoiuarsti teenust?

Parimate soovidega

Kaie Arras

personaliosakonna peaspetsialist

Keskkonnaamet

Kopli 76 | Tallinn

+ 372 5260 446

Ilusat pühadeaega!

 <http://www.keskkonnaamet.ee/> www.keskkonnaamet.ee | 
<http://www.kaitsealad.ee/> www.kaitsealad.ee
 <https://www.facebook.com/Keskkonnaamet/> Keskkonnaamet Facebookis

usaldusväärsus * hoolivus * koostöö * tulemuslikkus